Schietsportcoaching

In een samenwerkingsverband van meerdere trainers van schietsport verenigingen organiseren wij onder de naam ‘Schietsport Coaching Noord-Holland’ junioren en senioren trainingen. Het initiatief tot het organiseren van deze trainingen is genomen omdat er binnen het district op lager niveau geen eenduidig en succesvol trainingsprogramma bestond.

Deze  training is ervoor om het talent van (jonge) schutters te motiveren, en te waarderen. Daarnaast is het belangrijk om het talent te trainen met de beste jongens/meisjes om zodoende het proces van ”beter worden” (ontwikkelen) nog meer te versnellen.

Aspecten als techniek, tactiek, fysiek, mentaliteit en ambitie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden om talent te laten uitgroeien tot een topprestatie.

De trainingen worden gegeven door ervaren en bekende trainers die naam hebben in de jeugdopleiding.

Trainers in Alphen

Erwin ter Hofstede
trainer
Ab Thijsse
trainer
Ellen Thijsse-Gardien
begeleiding

Onze Sporters

Evi Olierook
Evi schiet haar wedstrijden voor SV Alphen.
De trainers/coaches van Evi zijn Albert Thijsse en Erwin ter Hofstede.
Evi haar prestaties bij de afgelopen NK’s;
– Seizoen 2021-2022: 1e plaats junioren C
Dit was Evi haar allereerste NK ooit!

Ellen Thijsse – Gardien
Veteranen staand opgelegd
Ellen schiet haar wedstrijden voor SV Alphen.
De trainer/coach van Ellen is Albert Thijsse.