Vereniging

Hier vind u alle links naar informatie en diensten die onze vereniging beschikbaar stelt.

Aanmelden om eens langs te komen en een kijkje te nemen bij de vereniging is mogelijk.
Als u de aanvraag heeft ingedient dan ontvangt u van een lid die de dicipline behandeld de uitnodiging om langs te komen.

Inschrijven als aspirant of als volwaardig lid van één of meerdere van onze disciplines kan via onze inschrijfformulieren die verkrijgbaar zijn bij de trainers of in de telkamer. Let op dat u een pasfoto hierbij inlevert.
Indien u ouder bent dan 16 jaar vragen wij u om een VOG aan te vragen. Deze aanvraag kunt u vinden onder het kopje VOG. De aanvraag van een VOG is alleen nodig als u lid wordt en de aanvraag duurt 1 tot 2 weken.

De pagina ‘Onze mensen‘ geeft een overzicht van de leden die een bepaalde functie bekleden. Deze pagina geeft ook aan wie te benaderen is voor het verkrijgen van informatie voor een bepaalde discipline.

Ben je al lid en wil je de intern beschikbare documenten bekijken ga dan naar onze ledenpagina. Het wachtwoord is op te vragen op de vereniging.